شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

هنوز هم...

امروز آقا پسر عمل جراحی سرپایی پا داره پر از استرسم، رفتم بیمارستان مطمین بشم همه چیز اوکی هستش باید ساعت ده صبح بیارمش 
موقع برگشت گفتم بزار یه نون بربری تازه بخرم با همدیگه یه صبحانه دونفره نوش جان کنیم با همین افکار در صف ایستاده بودم که متوجه شدم یه آقایی همینطور منو نگاه می‌کنه به سمت نگاه برگشتم بند دلم پاره شد چه شباهتی به تو داشت یکدفعه پرت شدم در گذشته و نمی دانم چه شد که یک لحظه پای سفره عقد دیدمت من که آنجا نبوده ام چرا باید اینطور به درون خاطرات تو پرتاب شوم 
بی اختیار اشک در چشمانم حلقه شد سریع نان گرفتم رسیدم منزل و حالا نان در حال سرد شدن است و من در حال گلوپ گلوپ اشک ریختنو نوشتن این متن.
این حال و روز یک روز درمیون هفت سال من است
از آن ناراضی نیستم خداراشکر که بدون درک عشق از دنیا نرفته ام

خیلی وقت بود از این حال و هواهایم ننوشته بودم این را نوشتم تا یادم باشد هنوز این دل دیوانه وار تو را جستجو میکند
مراقب خودت باش
همین
  • ۹۷/۰۱/۲۶
  • شکوفه

نظرات (۸)

ان شاالله که هرچه زودتر حالشون خوب شه.
پاسخ:
سلام
ممنونم از لطفتون
  • علی ابن الرضا
  • سلام...ان شالله الان دیگه به سلامتی تموم شده و برگشتین..

    کاش آدمها همونقدر به یاد دیگرانند به فکر خودشون هم بودند...
    و اونقدر که دیگران به فکرشونن به فکر دیگران...

    گذشته ها هیچوقت نابود نمیشن اما مدیون آینده شدن گناه بزرگیست
    پاسخ:
    سلام، ممنونم از دعای خیرتون، ادم هر بلایی سر خودش بیاد ولی بچش هیچیش نشه، دو هفته دیگه دوباره باید ببرمش کلی برام زجراوره و مدام بغضم میگیره من زن لوسی نیستم و دنیا اونقدر همیشه بهم سخت گرفته که مثل تیرآهن شدم اما در مورد پسرم توان دیدن دردشو ندارم تمام مدت که در اتاق بود اشک ریختم
    شما هم خیلی خوب و متفکرانه می‌نویسید واقعا همینطوره باید طوری زندگی کنیم که مدیون آینده نشیم همیشه سعی کردم در حال و برای آینده زندگی کنم گر چه گذشته را کنج قلبم حفظ کرده ام همه اش با هم میشود یک زندگی خوب که هیچ کدامشان را از دست نداده ای
    عشق و خاطرات گذشته به من توان و امید زندگی کردن می دهد امید به اینکه روزی برمیگردد روزی مینویسد روزی سخن خواهد گفت و روزی او را خواهم دید به همین زیبایی 
    به همین پرامیدی
    ممنونم از حضورتون دوست خوبم😊🌹

    ای در حوالی همه اندیشه های من

      در هر کجا کنار من اما جدا ز من

    گم می شوی در پیچ و خم خاطرات او

    دورتر مرو این ثانیه ها، تنهاست مال من

    لبها گشوده ای به گفتن بی کلام خود

    اینبار بیا بگو از دوست داشتنت ز من

    بداهه ای در تکمیل بیت اول خودتان، تقدیم به نگاه مهربان شما

  • علی ابن الرضا
  • تشکر از لطفتون...ان شالله خیره ..ببخشید چن سالشه پسرتون؟
    ممنون
    مفهوم جالبی رو ضمیمه کردید قشنگ بود .سپاس
    سلامتی قرین شما و خانوادتون
    پاسخ:
    ممنونم از لطفتون
    رفتم توی هفده سال، مردی شده است برای خودش ماشالا

    بداهه ای بود نه آنچنان خوب و حتی نمیدانستم حرف دلتان بوده باشد یا خیر
    ممنون از دعای خیرتون، بهمچنین برای شما بزرگوار
  • علی ابن الرضا
  • ای در حوالی همه اندیشه های من
    در هر کجا کنار من اما جدا زمن
    رفتی میان پیچ و خم خنده های او
    گم شد میان رفتن تو گریه های من
    لب بر لبش نهادی و بستی دو چشم خود
    لب بستم از سخن ،نشنیدی صدای من

    پاسخ:
    به به عالی بود
    افرین 
  • علی ابن الرضا
  • ۱۲۰ساله بشه الهی در کنار شما..
    خوشبحالش که همچین مادری داره..امیدوارم قدرتونو بدونه
    پاسخ:
    خیلی ممنونم سلامت باشین
    نظر لطفتونه ، تا حالا که دونسته، باقیشو نمیدونم
    اگه عروس دار بشم بین منو همسرش چطور رفتار خواهد کرد
    خدا بخیر کنه😀
  • علی ابن الرضا
  • ان شالله بعد عروسی هم خودتونو داره...‎:D
    راستی خوب شدن الان؟

    پاسخ:
    الهی شکر فعلا که مدارا می‌کنه تا ببینیم دو هفته دیگه چی میشه
    امیدوارم فقط خانمش بزاره یادش بمونه یه روزی مامانم داشته باقیش پیشکش
    والاع😁😂😂😂
  • علی ابن الرضا
  • ایشالله
    پاسخ:
    😊🌹
    انشاالله همیشه سلامت باشن :)
    به عقب برنگرد
    کسی که نموند
    دیگه نباید برگرده :)
    حتی خاطراتش :)
    پاسخ:
    ممنونم نازنینم😊🌹💕
    اجازه بدین با شما هم نظر نباشم
    گذشته جزیی از زندگیه ماست که نمیشه در کنار حال و آینده ندیدش

    ممنونم از حضورتون دوست خوبم😊😘

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی