شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

جوجه پاییزی

فسقلی هنوز از راه نرسیده و بقولی آدم نشده کلی دل از ما برده، عجیب دلم براش تنگ شده، جوجه پاییزی خاله😍😘

چند وقتیه سر کار مشکلات عجیبی دارم مصاحبه های تلویزیونی و رادیویی اعصابمو خورد کرده مدام بحث مدام حرص و جوش

در بین اینهمه اعصاب خوردی، رییسمونم که آقا پسر بی تجربه ای گذاشتن بیشتر عذاب آوره، البته که تقصیر خودمه اگه پیگیر حرف مدیر شده بودم و قبول میکردم الان خودم جاش بودم و دیگه سر مسایل فنی کار با یه آدم ترسوی محافظه کار مجبور نبودم تعامل کنم

خلاصه اینکه در کنار این اوضاعی که زیادم جالب نیست بودن فسقلی به خالش امید میده

بودن تو نازنینم امیدی بزرگتر بود بودنت برایم حکم آرامش و آسایش داشت حکم همه چیز ردیفه بیخیال دنیا

اما خوب، حتما به صلاحت نیست که باشی، من هم باید هر ساعت و هر روز چشم انتظارت باشم میدونم که میای مگه میشه نیای مگه میشه آدمی که اینهمه عشق به تمام عالم و خدای اون تو قلبشه بتونه اینقدر سنگدل باشه اونم برای من که دنیامی عشقمی عزیزترینمی

ان شاء الله در سلامت کامل باشی هم خودت و هم خانوادت

پسرت حتمنی کلی برای خودش هزارماشالا بزرگ شده کلی مرد شده

خدا حفظش کنه😍😘

  • ۹۷/۰۷/۰۳
  • شکوفه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی