شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

رسول این زمان منم، گواه من همین که من

به هر چه دست میزنم، بدل به هیچ می شود



چقدر هم کار داشت، بیشتر از چهار دقیقه بعد این حرفش تو تلگرام نبود و رفت که رفت...

میدونستم خیلی بی مرامی، اما واقعا دور از ادب هستش به یکی بعد از مدتها حالتو می‌پرسه بگی کار دارم، بعدشم نیای بعد کارت بگی خوب تماس گرفته بودید چه خبر، خوبین خانواده خوبن، کاری داشتید، شاید طرف آخر عمری می‌خواسته یه حالی ازت پرسیده باشه، خوبه آدم با این مدل افراد در حال جون دادن باشه، ندانسته با کلی حرف در گلو رفته برای خودش، والا به خدا 😐 


راستی گفت سلام می‌رسونن

دقیقا منظورش کی بود 😊💕




در سوزاندن دل من استادین، اونموقع که عاشقانه بهت مهر می ورزم چرا تشکر نمیکنی، جالب است دل می‌شکنی بعد عوض پیوند زدن چینی شکسته با سوهان نرمش میکنی، ممنون از شما

  • ۹۷/۰۸/۱۱
  • شکوفه

نظرات (۱)

ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم، بابت چی 😁

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی