شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

امروز سرم گیج رفت خوردم زمین، بدجور زانو و لگنم آسیب دید هر قدمی که برمیداشتم درد شدیدی داشت، اولش خیلی غر زدم و گفتم خدا کجاست چرا باید این حالو روز من باشه، اما به ساعت نکشیده خودمو جمعوجور کردم و به جای اینحرفا با خودم گفتم توکلت به خدا باشه با توکل میشه هر دردی رو تحمل کرد و جالب بود که بلافاصله دردم بسیار کمتر شد

انسان موجود غریبیست چقدر افکارش روی بدنش موثر است روحو جان که جای خود را دارد


ماشین بابا خراب شده و ازم انتظار کمک داره اما من اونقدر هزینه بیماریم کردم واقعا ندارم و نمیدونم چطور میتونم مشکلاتشو حل کنم 

میدونم که این ماه مقرریشو ندادم چشم انتظاره و نمیدونه دخترش دوباره درگیر بیماریاش شده 

خدایا شکرت، تو همراهم باش بزار بگم تو هستی همه چی حله


نازنینم از صبح دلتنگتم نبودی، فقط شبها هستی امیدوارم حضورتو ببینم، میدانی حال کسی را دارم که سر دوراهی گیر کرده از یه طرف بودنت آرام جانم است از طرفی نگران حالو روزت هستم که نکند مشکلی پیش آمده یا از شهر و کشوری که من در آنم رفته باشی

دنیا برایت خیر پیش آورد انشالله

خدا پشت و پناهت عزیزم 

مراقب خودت باش

  • ۹۷/۰۹/۲۳
  • شکوفه

نظرات (۱)

عاشق به ‌خواب تن ندهد جز به ‌خوابِ مرگ
وآن هم بدین امید که بیند جمـال دوست…
پاسخ:
ممنون
عالی بود
بلاگ جالبی دارین از آهنگای اذری و لری بسیار لذت بردم ممنون، نوحه های خوبی هم دارین، موفق باشین انشااله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی