شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۱
  • ۰

در جریان تولید این برنامه با افراد زیادی از استانهای مختلف آشنا شدم اما از استانهای آذری زبان کارمون به استان آذربایجان غربی جایی که دریاچه ارومیه هستش افتاده و منم که نقطه ضعف عظیمی دارم و اونم عشق به آذری زبانان عزیزه، با آقایی در اون استان آشنا شدم که یک دنیا مهربونو با اخلاقه، اصلا کیف میکنی باهاش حرف میزنی اونقدر مودب و خاکی

حالا من نمیخوام بگم فقط آذری ها اینجوری هستنا، من آذری هارو ارادت خاصی بهشون دارم

البته بخاطر گذشته خودمم هست و مردی که بود و آذری بود و دنیای منو قشنگ کرده بود، خیلی وقت بود بخاطرش اشکی تو چشمم حلقه نشده بود، با این آقا حرف میزنم مدام یه بغضی تو گلوم گیر کرده ولی قلبا از حرف زدن باهاش خوشحال میشم اونقدر عاشقانه از دریاچه ارومیه و جزایرش و حیواناتش حرف میزنه که دلت میخواد این کیلومترها مسافتو به سمت دریاچه پرواز کنی

  • ۹۹/۱۱/۰۶
  • شکوفه

نظرات (۱)

  • آکادمی وبکیما
  • آذری زبان‌ها انسان‌هایی فوق‌العاده دوست داشتنی هستند

    من چند تا دوست آذری دارم که واقعا یک دوست واقعی هستند.

    پاسخ:
    عجیب با نظرتون موافقم👌

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی