شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

برعکس خیلی از خانما که از روز تولدشون خوششون نمیاد و احساس پیری میکنند، اما من خیلی خوشحال میشم وقتی نگاه میکنم به یک سال از عمرم که گذشته و مهمترین اقداماتم رو میشمارم و از قدمهای مثبتم ذوق میکنم و خداروشکر میکنم که عمر دوباره ای که بهم بخشیده را هدر نداده ام و امیدوارم تا لحظه ی آخر زندگی ام برای خانواده و جامعه مفید باشم

تولد امسالم در کنار عوامل تولید برنامه شوخی شوخی

کار سختیه اما هدفمنده و فرهنگسازی و آموزش مسائل محیط زیستی برای مردم کشور از افتخارات زندگیم محسوب میشه و از خودم راضی ام و خدا کنه تا آخر این برنامه هیچ نکته اشتباهی در پیامها و دیالوگ های محیط زیستی شاهد نباشم و کار خوبی از آب دربیاد که برای مردم کاربردی باشه

عاشق کارم هستم و از فرهنگسازی در حوزه محیط زیست لذت میبرم اینکار در حقیقت پیام آوری از سرشت و نهاد آدمیست یادآوری خداوند متعال و نعماتش که لازم است شکر گزارش باشیم و از نعمتهایش به نحو احسنت استفاده و مراقبت کنیم و آنها را برای نسل های آینده نیز باقی بگذاریم

این یعنی عین کامل توسعه پایدار

  • ۹۹/۱۱/۲۲
  • شکوفه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی