شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

بابای خوبم😔

از دیروز تاحالا فکر کنم دو ساعت فقط خوابیدم مدام بالا سرش بودم و دستاشو گرفته بودم خیلی وقت بود اینقدر با دقت زوایای صورت ماهشو ندیده بودم و خشکی پوستشو حس نکرده بودم، این دستها چقدر برایمان زحمت کشیده است، حقش نیست در بستر بیماری زجر بکشد 

علائم گوارشی پیدا کرده و مجبور شدم براش قرص فاموتیدین ۴۰ شروع کنم، قرص برم هگزین هم برای خلط آوری ریه هایش دادم و همینطور قرص دگزامتازون برای ضد التهاب، امیدوارم تا شب، وضعیتش تغییر کنه 

دلم نمیخواد علیرغم میلش رفتار کنم 

براش سرم هم گرفتم که شب با مسکن بهش تزریق میکنم 

انشااله که زودتر خوب بشه و مجبور نشم ببرمش بیمارستان 😔💕 

از بیخوابی چشمهام درست نمیبینه و حال خودمو فراموش کردم، خودم هنوز نفسم جا نیست و ته حلق و ریه هام خشکه، هر چی آب و چای میخورم انگار نه انگار 

 

غذا براش کباب تابه ای پختم و از صبح بسیار آب و چای و میوه دادم 

لامصب این بیماری تا انرژیت بیفته، اون میشه سواره و تو پیاده، باید تا میتونیم مراقب سطح انرژیمون باشیم، کم بخوریم در وعده های زیاد و مقوی 

میخوام سعی کنم حالا که تازه کلدستاپ به بابا دادم، خودم هم یکی بخورم، شاید بتونم کمی بخوابم 

روزهای سخت می گذرند و من خیلی قوی هستم، مطمئنم 

 

 

بعدا نوشت:

+ تا این واتس اپ باز میکنی همینطور ناامیدی موج میزنه و خبرهای بد هستش که سرازیر میشه، البته در کنارش گاهی هم خبر از احوال و سلامتی دوستان هم هست خداروشکر

+ خیلی ناراحت شدم که خانم حسن زاده، پدرشونو به دلیل کرونا از دست دادند، خبرشو خوندم تمام وجودم آشوب شد. مادرشونو دخترشون بهبود پیدا کردند.

+ آقای نریمانی و خانمو بچه هاشونم کرونا گرفتند، تمام مواردی که میدونستمو بهشون گفتم و فردا عصر براش عسل سفارش دادم بهمراه دارو براش میبرم، خدا کنه خوب بشن، خیلی نگران دختر و پسرشونم😔 خانمشم طفلی بارداره😔

 

خدایا خودت گمکمون کن

 

 

  • ۰۰/۰۶/۲۱
  • شکوفه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی