شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

قبول نداری؟!

همین بی پاسخ گذاشتن دلواپسی ها و رفاقت ها، خودش جسارته، خودش آزاره 

قبول نداری؟!ا ازعالم و آدم بپرس،

والا بخدا با خودت این رفتار کنن میری پشت سرتم نگاه نمی کنی 

 

البته منم قبول دارم اینو که یه وقتایی بخاطر خود طرف، حرفی نزنی بهتره، اما اون مال وقتیه که محترمانه از پاسخ طفره بری، نه اینکه محبت ببینی و جفا کنی به بی پاسخی 

باز خود دانی، من بودم اینطور برخورد نمی کردم، حتی با دشمنم 

یه کم با ناراحتی و اشک بخوام به قضیه نگاه کنم؛ با خودم میگم از من کاری برمیومد اما وقتی که خودشم بخواد، وقتی نمیخواد بگو محبت هم لیاقت میخواد و از کنارش بگذر 

کاش میشد اینطور بود، لاقل من نمی تونم اینطور باشم، حتی دشمنم در سختی و ناراحتی باشه براش هر کاری بتونم انجام میدم، تو که جان منی 

 

عیب نداره، درب دعا را که نمی توانی ببندی بگویی نمی خواهم، من مرد هستمو تو زنی، درسته؟!

ایشالا تو خوب باشی سایت بالا سر خانوادت باشه، باقیش مهم نیست، بیخیال، قبلا هم ازت همین چشمه ها رو بسیار دیدم، دل من عادت دارد به تصمیم گرفتنهای یکطرفه ات

 

 

 

  • ۰۰/۰۶/۲۲
  • شکوفه

نظرات (۱)

بعضی وقتا نمیشه موند. چون دوستش داری نمیشه موند. عجب عشق اساطیری. 

 

پاسخ:
کاش اینطور بود
کامنت میزارین آدرسم بزارین
بیش از ده سال عشق یکطرفه و سوتفاهم، کدوم اساطیر؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی