شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

بهانه

من خودمو خوب میشناسم، میدونم دارم بهانه میگیرم میدونم بی تاب تو هستم و می دونم آرزوی محالو آرزو میکنم، همه این زمان تحویل سال رو دوست دارن با عزیزانشون صحبت کنن تبریک بگن، اما من باید به چند جمله کلیشه ای بسنده کنم تازه اونم اگر جوابمو بدی که چند ساعته متوجه پیامت شدم اما از دلم نمیاد بازش کنم، آره قلب من داره بهانه نداشتنتو میگیره، داره بهانه نبودنتو می گیره، داره میگه میخوام دیگه وایسم خسته شدم از بس تحمل کردم و نشد... منم دیگه اصرارش نمی کنم بمون صبوری کن دنیا اینجور نمیمونه... گذاشتم به عهده خودش اگه خواست هنوز بتپه اگه هم نخواست مرخصه بیش از اینها بهش رنج دادم

  • ۰۱/۰۱/۰۱
  • شکوفه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی