شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

از شادی بقیه...

همیشه شادی بقیه بیشتر شادم کرده تا اینکه دنبال شادی برای خودم باشم، وقتی میبینم نوید پسرم از خریدهاش لذت میبره، وقتی میخواد بره بیرون بقولی تیپ میزنه جلوی من رژه میره تا بهش بگم تو مرد فوق العاده ای هستی، از اینکه بخشی از حقوقمو به نقاشی خونه مامان و سامان دادن به بالکن داغونش اختصاص دادم و داره لحظه شماری میکنه برای دیدن این تغییرات، از اینکه یه تومن دادم زنداداش بزرگم تونست لباس مورد علاقشو برای عروسی داداش ته تغاریش بخره، از اینکه هزینه تعمیر ماشین بابا کریم رو دادم و لبخند عمیقی رو لبهاش نشست، از اینکه کارگاه رو راه انداختم و داره درآمدزایی میکنه و دست امین داداش اونجا بند شده میتونه شب عید سرتاپای خانمشو نو کنه، من از همه اینهاست که شادم و از زندگیم لذت میبرم، مثل همیشه حتی یه تیشرت هم برای عید نخریدم و شنبه با همون لباسای قبلی با همون شلوار رنگ رفته که خشتکش بیش از چهار پار روفو شده میرم سرکار و همیشه به این جمله حضرت رسول ص فکر میکنم که لباس باید پاک و آراسته باشه 

 

+ نیستی کم پیدایی، حتما با خانوادت بسیار خوشو سرگرمی، ایشالا همیشه دلتون بخنده و سلامت باشین 

+ چند وقتیه مشکل مینیسک زانو دارم از وقتی با اون نیسان آبی تصادف کردم هنوز زانوی چپم مشکلش برطرف نشده تمام اینروزها خونه بودم و با یک بدبختی زورکی خونه تکونی کردم، بچه ها گفتن بیا بریم بیرون، گفتم بخدا من برام این چند روز دراز کشیدنو استراحت کردن اندازه صدتا مسافرت باحاله، بزارین من فقط بخوابم :)) 

خلاصه اینکه فعلا حریفشون شدم فردا هم استراحت کنم شنبه هم که میرم سرکار و دوباره روز از نو و روزی از نو 

فقط امسال هنوز نرفته سرکار بین دعوای مدیرمو مافوقش گیر افتادم خدا بخیر کنه شنبه رو :)))

 

 

  • ۰۱/۰۱/۰۴
  • شکوفه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی