شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

الان حدود بیست روزه یکجوری دلم براش تنگ شده که انگار خدامو گم کردم، مخصوصا امروز صبح تو سرویس برنامه رادیو جوان یک موسیقی آذری پخش کرد، منو یه بغضی گرفت که انگار تمام ابرای آسمون تو دلم بارون و رعد و برق زدن، همینطور تا خود سازمان اشک از گوشه چشمام برای خودش آروم آروم میرفت تو ماسکم، رسیدم اداره با مدیر رفتم همایش و بعدم سخنرانی و بعدم برگشتم اداره بازم همینطور بودم، معاون رییس جمهور تو راه دیدم میگه حال و احوال، گفتم الهی شکر دکتر میگذرد، میگه شما از سرمایه های سازمان هستید، من تو دلم میگفتم سرمایه ای که برای حال دل خودش ندونه باید چکار کنه چطور میتونه برای ممکلتش سرمایه مفیدی باشه، ازش خداحافظی کردم رسیدم خونه، از فرط خستگی کیفمو انداختم تو خونه، گوشیم دستم بود داشتم واتس اپ با همکارم حرف میزدم یهو قطع شد، اومدم باهاش تماس بگیرم نمیدونم چطوری داخل واتس اپ شما شدم و تماس گرفتم دیدم فامیلیتو سریع قطع کردم، خلاصه که آخ از دست حوادث عجیب...

دلت یادش میکنه، قلبت تیر میکشه، روزت پر از یادشه و ناخودآگاهتم میره سمتش تماس میگیره باهاش، آخ از دست این حوادث عجیب و غریب...

 

  • ۰۱/۰۴/۱۲
  • شکوفه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی