شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

شکوه زندگی

زندگی شیرین تر از آنست که فکرش را بکنی، فقط باید آنکه می بایست باشد، با تمام وجود باشد نه سایه و هاله ای از بودن
بخاطرت از خیلی چیزها گذشتم اما بخاطرم یک ذره گذشت نکردی
کاش می توانستی عظمت عشق مرا درک کنی
اما چه سود از گفتنهایی که حاصلش سکوت است
کنارم لحظه ای بنشین چه حاصل/ که فردا بر سر خاکم نشینی

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
  • ۱
  • ۰

دیشب خوابتو دیدم، نه غر زدنی بود نه گلایه ای،

تو شعر خواندی و من شعر سرودم،

ملائک دف زدند و بر ابیاتمان آمین گفتند

با این عیدی، می دانی که می شود چقدر روزگار خوش :))

 

ماموریت لرستان

شهر زیبای خرم آباد 

خدایا شکرت

  • ۰۲/۰۳/۱۰
  • شکوفه

نظرات (۴)

حال خوبت مستدام.

پاسخ:
ممنونم عزیزم، بهمچنین 
خواب آقا اما رضا ع ولی نعمتمونو دیدن خیلی کیف میده از بس ایشون مهربون هستن، ایشالا روزیتون باشه :))

بح بح

پاسخ:
:))
🙏🌹
  • أنارستان ...
  • ظاهرا ماموریت شهر ما تشریف آوردید😊

    پاسخ:
    به‌به شما خرم آبادی و لر هستید، بسیار خوشحال شدم از آشناییتون، منم لر هستم، همیشه دوستان میپرسن کجایی هستی، میگم از اصفهان تا خوزستان واس ماس😁 لر ایل بختیار هستم چهارلنگ طایفه عیسوند، اجداد من در کوهرنگ همیشه زیبا و مقتدر زندگی کردند و با تمام وجود بهشون افتخار میکنم، الان هم یکسری از اقوام ما بعد از اینکه ایل را ساکن کردند در روستای بردی در کوهرنگ و روستای قلعه میرزا و شهر بروجرد زندگی میکنند، بودن در لرستان همیشه زیبا برای من یک حس خوشبختی توام با افتخار است، هیچ کجای دنیا لر ندارد هیچ کجای دنیا مردمان صاف و یکرنگی چون ما به خودش ندیده است❤️❤️❤️ خوشحالم از حضورتان
  • آقای سه نقطه
  • ان شالله حالتون همیشه همینقدر خوب باشه 

    پاسخ:
    ممنونم، بسیار بسیار بهمچنین 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی